poniedziałek, 16 listopada 2015

ZOSTAŁAM MAMĄ :)

Wróciłam:)


Witajcie Mamuśki:) Dłuuuugo mnie nie było. Bo.. ZOSTAŁAM MAMĄ:)
Coś cudownego, przepięknego..to trzeba samemu przeżyć, aby to przeżyć. 
Jeśli jest ktoś, kto jeszcze zastanawia się nad dzidziusiem, to ja powiem tylko - do roboty!:)
Mój syn jest - oczywiście - moim oczkiem w głowie, ukochanym człowieczkiem, moim serduszkiem.
Os ma już 5 miesięcy. Urodził się w słoneczne popołudnie, w czerwcu o godzinie 19;42. 
To było cesarskie cięcie - już niedługo opiszę przygotowania, przebieg porodu, pobyt w szpitalu, w końcu mam już trochę więcej czasu. Ogarnąć ten szał, nie było lekko. Ale zawsze jak tylko spojrzy się na ten maluśki cud natury, wszystko inne znika, ogarnia ciepło i łezka kręci się w oku ze szczęścia...ach...wiecie o czym mówię:) 
...a teraz czas na kawę. Muszę dozować czas wolny. 
A za oknem pierwszy śnieg... 

3 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Z zaciekawieniem przeglądam blog, ponieważ jestem w 11 tyg ciąży, mąż legalnie pracuje w Drammen a ja zasiłek w PL mam tylko do porodu i serce łamie mi się na samą myśl wyjazdu... choć mąż mnie namawia, mówi, że damy rade, że w Norwegii lepiej... a ja sercem w PL i przy nim i och... Poczytam bo na razie jestem przerażona i nie wiem co robić :))
    DZIĘKUJĘ ZA TAKI BLOG

    Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko serce zawsze będzie w Polsce:( Wiem, bo też tęsknię, ale - wszędzie można się odnaleźć. Norwegia jest przyjazna, a szczególnie dla mamusiek:) Przyjedz do No i spróbuj tutaj urodzić. Ja biorę się do roboty i szybciutko opiszę pobyt w szpitalu. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Z zaciekawieniem przeglądam blog, ponieważ jestem w 11 tyg ciąży, mąż legalnie pracuje w Drammen a ja zasiłek w PL mam tylko do porodu i serce łamie mi się na samą myśl wyjazdu... choć mąż mnie namawia, mówi, że damy rade, że w Norwegii lepiej... a ja sercem w PL i przy nim i och... Poczytam bo na razie jestem przerażona i nie wiem co robić :))
    DZIĘKUJĘ ZA TAKI BLOG

    Dorota :)

    OdpowiedzUsuń